2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1–2 წინადადება;მოსწავლეები იგებენ რა არის მეწყერის გამომწვევი მიზეზები ისწავლიან როგორ დაიცვან ტყეები რომ მისიმდაცვა აუცილებელია რადგან არ წარმოიქმნას მეწყერი.
3.პროექტის აქტუალობა;როდესაც მოსწავლემ არ იცის როგორ უნდა დაიცვას ბუნება გაიგებს რომ ტყის მასობრივმა გაჯეხვამ გამოიწვია მეწყრების ჩამოწოლა ისწავლის მატი თავიდან აცილების გზებს.
4.პროექტის მიზნები;მოსწავლე აღწეროს ს სტიქიურ მოვლენებიდამათი კატასტროფული ხასიათი მოაგროვოს ინფორმაცია მათშესახებ იმსჯელოს მათი გადაჭრის შესაძლო გზებზე.
5.მონაწილეთა ასაკი;12–13წელი
6.ვადები,ხანგრძლივობა;ერთი თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას;მოსწავლეები ისწავლიან ბუნების დაცვას .გაიგებენ როგორ წარმოიქმნება მეწყერი და ღვარცოფი და როგორ აიცილონ ეს პრობლემა თავიდან.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები;სახელმძღვანელო,ეროვნული სასწ,გეგმა ჟურნალები და სხ.სხვა წყაროები.ფოტო აპარატი.
9.პროექტისმსვლელობა;შევარჩიეთ თემა მოსწავლეებთან .არის 2ჯგუფი.1ჯგუფი მიდის დანიშნულ ადგილას დაათვალიერებენ აღნიშნულ ადგილზე ჩამოწოლილ მეწყერს ,შემდეგ როგორ დააზიანა სტიქიამ სოფლები ხვდებია მოსახლეობას გაესაუბრებიან მათ საკუთარი დაკვირვებებით აღწერენ შედეგებს.ფოტო აპარატით იღებენ სურათებს მეორე ჯგუფი აგროვებს ინფორმაციას წიგნებიდან,ჟურნალებიდან სხვადასხვა წყაროებიდან.ინიშნავენ თავიანთ შეხედულებებს,საკუთარი ექსპერიმენტის დაკვირვების შედეგებს რათა გამოკვეთონ გარკვეული პრობლემა ერთმანეთს უზიარებენ თავიანთ შეხედულებებს და აღნიშნავენ დღიურში.მოსწავლეები შეფასდებიან შეფასების რუბრიკით.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი ;გეოგრაფია უსაფრთხოება.აღწერს სტიქიურ მოვლენებს და მათ კატასტროფულ ხასიათს.
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მაასწავლებელი);დარეჯან ლომსაძე
12.ხელმძღვანელის ელ–ფოსტაdarejanlomsadze@gmail.com
13.პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი blogger.com
No comments:
Post a Comment